poniedziałek, 21 stycznia 2013

OCENIAMY STYLECZKĘ :D

No więc postanowiłam ocenić jakąś z waszych stylek. Polatałam sobie trochę po Waszych profilach i okazało się, że (bez obrazy) stylki niektórych z Was są beznadziejne XD. No ale cóż. Po tu jesteśmy, żeby ten styl poprawić. A więc słuchajcie sie rad Mądrej Ninji, Pomysłowej Intohimo i (bębny proszę :D) Stylowej Lunatichicki. No więc na początku wzięłam sie za ocene stylki Dreams., być może naszej przyszłej redaktorki. (Czekajcie z niecierpliwością XD) A więc oto ona: 

Emmm... XD. nie pasuje mi tu szczególnie szal :( w ogóle nie pasuje do kolorystyki bluzki, spódnicy czy torby. Można ją jedynie spasować do koloru naszyjnika, którego prawie nie widać :/ Ja natomiast zamieniłabym czerwony szal na czarny i buty na czarne (chociaż niekoniecznie). To tyle co do kolorystyki. A tak ogólnie, to ta torba w ogóle nie pasuje, powinna być bardziej elegancka, czy coś w tym stylu. Reszta ubrań, pomijając kolory, jest dobrze dopasowana. I jest jeszcze jedna rzecz, na którą chciałabym zwrócić uwagę. A jest to makijaż. Może się nie znam, ale taki róż poprostu nie pasuje. Torturujcie mnie, ale ja i tak nie włożę na siebie takiego make-upu. Lecz za to nie odejme ci za dużo Oceny, bo się nie znam. A i właśnie. Na blogu pojawi sie nowa zakładka, która wyjaśni wam, co to Oceny, i jak ważne mają one znaczenie w waszym życiu. Możecie wysłać stylizację na jeden z naszych maili, ale jesteśmy okrutne, i wybieramy także spośród waszych profili najgorsze (i najlepsze) stylki. A wracając do tematu. Dreams dostaje Ocenę: znośna. Dzięki za uwagę, Luna :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz