wtorek, 22 stycznia 2013

Dreams. i jej stylizacje ♥

Siemka na samym początku chcę powiedzieć, że jestem nową redaktorką na tym blogu i myślę iż zostanę tu na dłużej. Na fs znajdziecie mnie pod nickiem Dreams. nie wiem czy ktoś mnie kojarzy ale czasem możecie mnie spotkać na czacie. Więc przejdźmy do sedna notki, którym są stylizacje :)

Pierwsza została wykonana w klasycznych,odcieniach bieli i czerni. Podstawą była śliczna sukienka, do której dobrałam pelerynę i to chyba właśnie ona najbardziej rzuca się w oczy. Było za grzecznie dlatego są tu zakolanówki, wystające spod butów. Dodatków nie jest zbyt wiele ponieważ to tylko kopertówka, pierścionek i kilka łańcuszków. Chciałam wyróżnić jakoś tę fryzurę więc jest ona ruda, a makijaż dość wyrazisty.

Drugi outfit jest w rockowym stylu co można stwierdzić po charakterystycznych glanach (w tym przypadku we wzór moro), skórzanej, czarnej kurtce, krzyżu występującym w postaci naszyjnika ale także tatuażu oraz bransoletce z ćwiekami (kolcami). Pod wcześniej wspomnianą kurtką dostrzec można zwykłą bluzkę. Spodnie czarne z poprzecieranymi kolanami fajnie się komponują, a okulary to dość mały detal ale bez nich było pusto.

To połączenie jest eleganckie wykonane w czterech kolorach. Czarno-białe spodnie ładnie wyglądają z bluzką w takich samych odcieniach. Marynarka i bransoletka są w kolorze jasnego-fioletu, który jest ciekawy i tak też się komponuje. Złoto występuje na reszcie biżuterii (naszyjnik, pierścionek), a beżowy na butach oraz kopertówce. Blond włosy chyba pasują do stylizacji.

W tym zestawie dżinsowe rurki są idealnie połączone z koszulą. Brązowe buty i torebka to dopełnienie całości. Szara kurtka jest całkowicie inna stylowo od koszuli i trochę urozmaica stylizację, Złoty naszyjnik, pierścionek i bransoletka dodają elegancji, a okulary, które rzucają się w oczy super wyglądają. 

I tak też doszliśmy do końca postu :) Podobają wam się stylizacje ? Dreams.   .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz