czwartek, 24 stycznia 2013

Dziękujemy!

Dziękujemy, drodzy czytelnicy, za 500 wyświetleń! Naprawdę, to dla nas wielka motywacja, szczególnie, że blog istnieje może tydzień. :) Dobra, starczy. Ale może na 1000 wyświetleń zrobimy jaiś mały konkursik :D
Dobra, stylki:

OK. to jest moja stylizacja na konkurs na charming fs, ale bardzo mi sie spodobała, więc wrzucam :) Temat: pobliska kawiarenka. Nie wiem, czy dobrze go zinterpretowałam, ale mam nadzieję, że moja praca się im spodoba. Trzymajcie kciuki za mnie i Ninje, bierzemy udział w tym konkursie. A co do stylki: nie wymyślałam jakichś szczególnych dodatków, dodałam tylko pasek i torbę. Ogólnie stylizacja ma wyglądać tak, jakby dziewczyna doppiero się obudziła, szybko ubrała, i pędzi na poranną kawę do kawiarni, bo gardzi taką domową :) wszystko z OB: glamsy, glamsy, glamsy :D Ja tam nie mogę się doczekać już tej nowej kolekcji z doczepami ♥♥♥ a wy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz