piątek, 25 stycznia 2013

Inna niż wszystkie

Hej dziś napiszę notkę inną niż te, które dotychczas napisałam. Będzie ona o rzeczach, których nie powinno zabraknąć w waszych szafach ponieważ są one genialnie wykonane i bardzo uniwersalne. Więc zapraszam do czytania ;)


Jako pierwsze pokażę Wam futro z ▲Beetlebum. Ładna i na pewno przydatna rzecz w waszych fashionowych szafach.Podoba mi się oryginalność, a zwłaszcza nienaganna estetyka. Fantie jest genialną projektantką co potwierdza mój wybór.
Stylizacja bardzo na luzie idealna na spotkania z przyjaciółmi lub zwykły wypad na miasto. Wcześniej wspomniane futro połączyłam z kolorowymi rurkami. Do tego dołączyłam białą kopertówkę z czarnym obramowaniem oraz buty pod kolor torebki. Guma do żucia została dołączona aby dać więcej tego luźnego klimatu.

Następna jest czapka, która każdej stylizacji doda tego czegoś i na pewno ją urozmaici. Nabyć ją można w OB ale niestety nie pamiętam w jakiej kolekcji. Ten dodatek mnie wprost zauroczył i mam nadzieję, że Was też.
Luźne połączenie, które bardzo przypadło mi do gustu. Ciemna kolorystyka przełamana turkusem. Spódniczka tak to właśnie od niej się zaczęło, a potem poszło jak ,,po maśle''. Delikatna bluzka w kwiaty idealnie mi tu pasuje. Peleryna kryje pod sobą kolorową torebkę, która na przodzie ma wzór panterki. Okulary, buty i czapka ładnie dopełniają całość.

Ta spódniczka jest genialna. To kolejna rzecz z butiku ▲Beetlebum. Ma jasny kolor i malutkie kropeczki na sobie. Kokarda jest prawie nie widoczna jednak dodaje jej elegancji i szyku. Strasznie mi się podoba i tyle ;D
Przeważa tu kolor błękitny oraz biały z dodatkiem neonowego żółtego.  Sweter jest pod kolor spódniczki jednak wyróżnia się w nim wyrazisty kołnierzyk, mankiety oraz rękawy. Kamizelka, torebka, zakolanówki i botki  spodobały mi się w tym połączeniu i uważam, że jak najbardziej pasują. Całość wyszła delikatna i dziewczęca, a zarazem kobieca.

Piękna, pół transparentna sukienka to ostatnia rzecz, którą chcę Wam pokazać. Zwierzęcy wzór przy dekolcie jest interesujący i ciekawy. Pochodzi z butiku Teraqiun. 

Zwiewna, elegancka, a przy tym bardzo kobieca stylizacja, odzwierciedlająca stanowczość i ekspresję. Jest utrzymana w kolorze czarnym oraz pomarańczowym. Kaseta jako kopertówka to fajny dodatek tak jak bransoletka i pierścionek. Włosy w kolorze platynowego blondu oraz wyrazisty makijaż są fajnie połączone.  

Podobał Wam się post i stylizacje ? Piszcie pod postem ;) Dreams.   .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz