wtorek, 22 stycznia 2013

Jedziemy z ocenką xD

Hej ! Jak tam ? Macie już ferie ? Mi się kończą ale mam satysfakcję, że je fajnie spędziłam więc nie żałuje ani jednego dnia ferii :D. Więc pozostaje mi czekać do wakacji i cieszyć się, że już są coraz bliżej. Dodam jeszcze, że na razie z wami zostaje z czego bardzo się cieszę ;)

Dziś ocenię stylizację użytkowniczki o nicku niunia140125.



Szczerze mówiąc jak spojrzałam na tą stylizację od razu w oczy rzuciły mi się realne ciuszki (nie rysowane). Sweter mogę przeżyć ale te spodnie są okropne. Buty dają wrażenie jakbyś miała niewiarygodnie małe stópki, a torba to chyba została ucięta (ja to przynajmniej tak odbieram) pomijając fakt, że zupełnie tu nie pasuje. Zastosowanie bransoletki w tym połączeniu kompletnie nie rozumiem ponieważ nie wiem do czego jest dopasowana. Może do ćwieków na ramionach ? Wątpię. Myślę, że klikałaś bez sensu w garderobie i wyszło to co wyszły. Zajmijmy się teraz twarzą. Jest ona nudna i połowa fs'a taką ma. Karnacji nie skomentuję bo to kompletna porażka, a fryzura jest znośna aczkolwiek dałabym inny kolor. 

Moja Ocena: brzydka  

Nie było najgorzej, a dobrze wcale. Nie popisałaś się i raczej się nie chwal tą Oceną innym bo Cię wyśmieją. Jeżeli w jakiś sposób Cię obraziłam sorry ale wyrażam swoją opinię.

Co Wy myślicie o tej stylizacji ? Czy zgadzacie się z moją oceną ? Piszcie ;)
 Dreams.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz