czwartek, 24 stycznia 2013

Inspiracje, stylizacje ;D

Hejka ;) Jak tam spędziliście dzień ? Ja powiem szczerze, że nie było nic ciekawego w moim dzisiejszym spędzaniu czasu. Dodam wam dwie z moich stylizacji, które sami oceńcie. Zapraszam !
Ta kreacja jest w stylu luźnej elegancji. Żółte szorty połączyłam z koszulą w kwiaty, na którą założyłam czerwoną pelerynę dla kontrastu. Skarpetki uspokajają stylizację i nadają słodkości oraz dziewczęcości. Buty w kwiaty ładnie tu wyglądają, a co najważniejsze pasują. Torebka w ćwieki to w sumie mój kaprys ale uważam, że trafny. Złoto-czarna bransoletka dopełnia całość i dzięki niej nie jest pusto. Szminka, którą można dostrzec w lewej ręce modelki uznałam za bardzo kobiecy element. Platynowe, blond włosy dobrałam do stroju podobnie jak makijaż. Nie wiem co jeszcze napisać więc przejdźmy do następnej stylki.
Klasyczna czerń-uwielbiam ją. Podstawą była świetna sukienka z baskinką, półprzeźroczysta. Nie chciałam jej zasłaniać więc dodałam jedynie kołnierzyk z ćwiekami pasujący do torebki z dżetami (ćwiekami). Kapelusz jest elegancji więc świetnie się tu nadał. Kozaczki bardzo mi się podobają więc one także występują w tym zestawieniu. Włosy i makijaż identyczne jak prze pierwszym zestawie i świetnie pasują. Co o niej sądzicie ? Podoba Wam się ? 

Zaciekawił Was post ? Piszcie Kochani w komentarzach :) Dreams.  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz