piątek, 25 stycznia 2013

Nie mogę być gorsza...

Hej Kochani :*
Ogólnie nie podoba mi się, że na tym blogu tylko i wyłącznie oceniamy stylizacje graczy fs. Postaram się to zmienić. No ale cóż ja chyba też powinnam jedną z Was ocenić. Zgłosiła się do mnie pewna ochotniczka...




No cóż... stylizacja nie wygląda źle, mogę nawet dodać, że mi
się podoba. Wszystko fajnie dopasowane kolorystycznie. Ciekawe połączenie, nie których elementów. Niestety nic nie jest idealne. Całość do ideału dzieli twarz, a właściwie nos !!! To tylko jedna uwaga z mojej strony. 

Moja ocena: przyjemna                         
  Autorką stylizacji jest: Flavion








Jeśli chodzi o urozmaicenie notek na blogu... Jutro, a może nawet jeszcze dziś będziecie mogli ujrzeć nową notkę, która wprowadzi więcej zabawy na bloga.
Pozdrawiam. Wasza Into <3

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz