środa, 23 stycznia 2013

Ninja ocenia

Teraz ja postanowiłam ocenić stylizacje i nie mam chumru litościwej dziś,a pod mój nóż idzie ta oto stylizacja:
Ta... podobno założyć sukienkę i dać do niej dodatki nie jest trudno. Czy, aby na pewno ???
Ta stylizacja utwierdza mnie w fakcie,że nie wszyscy umieją to robić.
Zacznijmy od twarzy. Włosy ładne nic do nich nie mam. Zjeżdżamy niżej... i tu robią się schody, rozumiem z makijażem zawsze ładniej, ale bez przesady !!!
Nie jestem w stanie napisać, jak bardzo ten makijaż jest okropny... okej nie jest najgorszy widziałam gorsze, ale i tak jest okropny. Dobra przechodzimy do sukienki, sukienka mi się nie podoba, może było by ładniej gdyby nie tyle dodatków !!! Kolczyki, bransoletka, pierścionek i naszyjnik to chyba trochę za dużo jeszcze do tego futro !!! Pierścionek jest za duży nie nadaje się tutaj, kolczyki... hmm... to chyba miał być komplet z pierścionek jednak te kolczyki z tymi włosami ??? Temu mówię stanowczo nie, po za tym jak dla mnie są za długie,dała bym tu jakieś wkrętki. Przejdźmy jeszcze raz do ręki, która wygląda okropnie z tym pierścionkiem, a żeby tego było mało mamy tam jeszcze bransoletkę !!! Jedyną rzeczą z biżuterii, która tu pasuje jest naszyjnik, resztę bym usunęła i zmieniła na mniejsze. Zlikwidowała bym jeszcze bransoletkę i kolczyki no i oczywiście futro.

Moja ocena: Gówniana,    (oceniałam misiu55512)

Dziękuję za uwagę Ninja :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz