sobota, 19 stycznia 2013

My outfit


Hejo :D. Tu Luna. Dzisiaj postanowiłam dać wam moją stylkę. Właściwie, to za za namową Into i Ninji, które wmówiły mi, że jest ładna (: . 






Miałam spory problem z dobraniem bluzki, ale zdecydowałam sią na tą z Beetlebum. Chyba każdy ją zna c:. Nie wiem, czy dobrze zrobiłam zakładając tą kurtkę, bo trochę nie gra ze spodniami, ale dodałam i efekt mi się podoba. Fryzurę wybrałam przypadkowo - jakoś nigdy nie udało mi się jej do niczego spasować. Właściwie wszystko to jest z OB (za wyjątkiem topu), więc tylko dla bogaczy c: Plebs niech przebiera w opuszczonych butikach >:) Nie no, żartuję. Poniżej stylka bez glamsów.


        

Nawet nie wiecie, jak mi trudno nie zaglądać do zakładki "Oficjalny Butik" c: Wyszło mi takie "ciasteczko", no ale cóż. Mi się nawet podoba : ) trochę głupio, bo ten kapelusz pasuje idealnie tylko do jednej fryzury, która jest okropnie szpetna. Jednak dodałam go, i myślę, że nie wygląda źle z ta fryzurą. Ubrania nie z OB to pół biedy, ale nie ubierać makijażu... masakra. Trochę FS poszedł na komerchę, że nie pozwolił do butików dodawać make-upu. 










Dobra, to by było na tyle. Luna :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz