niedziela, 10 lutego 2013

Pojedynek

Hej :). Z racji mojego uświadomienia sobie, że dodaje za dużo stylizacji postanowiłam tym razem ocenić pierwszy pojedynek jaki mi się napatoczył i wybrać, która stylizacja jest lepsza. Wprowadzenie zakończone więc teraz przejdźmy do sedna notki.

Pierwsza stylizacja na początku wydawała mi się poprawna jednak gdy się jej przyjrzałam bliżej zauważyłam kilka błędów i niedociągnięć. Więc zacznijmy od tego, że kolor fryzury nie pasuje do tej karnacji gdyż jest za jasny. Następnym błędem są kolczyki wiszące na włosach, a to nie powinno się zdarzyć. Twarz jest w porządku podobnie jak makijaż. Przeszkadza mi połączenie eleganckiej spódniczki z tą bluzkę. Dlaczego ?No dlatego, że widać brzucha ale to chyba nie trudno się domyśleć. Więc po zmienieniu bluzki dałabym jakąś marynarkę kończenie pasującą ;D. Przejdźmy do torebki uciętej w pewnym momencie, a przynajmniej ja to tak odbieram. Kolorystycznie niby ok jednak jej fason pozostawia wiele do życzenia. Buty dają efekt jakbyś miała bardzo małe stopy i wygląda to co najmniej dziwnie. Szczerze mówiąc nie wiem co mam Ci wystawić ale po długim namyśle dostajesz ode mnie 5/10. Postaraj się aby następnym razem było lepiej.

Druga stylizacja. Tutaj także zaczniemy od góry. Włosy to kompletnie nie moja bajka natomiast uważam, że pasują. Twarz straszna. Normalnie rodem z fs1. Makijaż mógłby być bardziej staranny. Sweter sam w sobie jest ładny ale połączenie go z tymi legginsami chyba nie było zbyt trafnym rozwiązaniem. Do niego dobrałabym jakieś gładkie getry. Buty niezbyt pasują chociaż są cudne. Jest pusto to fakt. Nie wiem czemu nie ma tu żadnej ale to żadnej torebki. Naszyjnika także brak podobnie jak pierścionka. Jak dla mnie ta stylizacja wygląda na niedokończoną ale z pewnością jest lepsza od pierwszej więc dostajesz ode mnie ocenkę: 6/10.

Jakbyście oceniły te dwie uczestniczki ? Zgadzacie się ze mną ? Piszcie ;). Dreams.  .

2 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100 %. Świetnaa notatka. Fajnie piszesz. :33

    CrystalsJoy

    OdpowiedzUsuń