środa, 13 lutego 2013

NO NIESPODZIANKA :3

Jak już mówiłam, zmiany w naszym blogu. Usunęłam z twórców Ninję, mam nadzieję, że mi wybaczy. Into sama odeszła. No cóż - damy radę, a drzwi dla ciebie są zawsze otwarte! Ale mamy już 1000 wyświetleń - za co wam baaaardzo dziękujemy. Postanowiłam zorganizować konkurs na tą okazję! Zgłaszacie się w komentarzach. Zgłaszajcie się i polecajcie, tak szybciej zaczniemy.

Zgłoszeni:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Okej, koniec spamiku z konkursem. Ostatnio posypały się limitki w sklepach c: W Insanity, Quarterze, Gousse's Couture...  w świetnym blogu seenonfs prowadzonym przez samą Fantie i Loen jest pokazane gdzie można znaleźć owe limitki. Tutaj pokażę kilka stylizacji z limitkami, bo na niektóre się załapałam *zaciesz*

To jest stylizacja z limitką Loen. Załapałam się na nią przypadkowo, jak siedziałam sobie na czacie :3 Szczęściara ze mnie. Stylizacja jest fajna *samouwielbienie*, ale teraz, jak na nią patrzę, zmieniłabym kolczyki. Sukienka jest bardzo wyrazista i nie potrzebuje dużo dodatków, więc dodałam tylko bransoletki i kolczyki (które i tak tu nie pasują XD)

Limitka poniżej jest z butiku Quarter (od Kropki) nie jest to moja stylka, więc nie odpowiadam za nią :) ale nie będe jej oceniać. chciałam tylko limitkę pokazać XD

A co Wy myślicie o takim sposobie sprzedawania ciuchów? Łapiecie się na limitki, czy zawsze jesteście w butiku minutę po wyprzedaniu? Myślicie, że rysowniczki (i rysownicy) faworyzują jakichś graczy? Może chcecie, żeby takie coś zostało zakazane?

Luna.

3 komentarze:

  1. Zgłaszam się,w fashionstyle jestem Sashi

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :D
    Na fs Karolina1585 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lol,jak mnie usunełaś,a into odeszła o wypadało by nas zdjąć z nagłówka ;-; itp.
    Ninja

    OdpowiedzUsuń